Перейти до вмісту

Як подати документи небанківській фінансовій установі до Національного банку

Як подати документи у електронній формі до Національного банку

Небанківські фінансові установи та інші заявники можуть подати до Національного банку документи в електронній формі у вигляді: електронного документа або електронної копії документа, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи. Це передбачено постановою Правління Національного банку "Про подання до Національного банку України документів у період дії карантину" №161 від 21.12.2020.

  • Якщо ви подаєте документи в електронній формі, Національний банк не вимагає дублювати та подавати ці ж документи у паперовій формі.
  • Винятком є лише ситуація, коли оригінал документа існує тільки на паперовому носії. У такому разі оригінал обов’язково потрібно подати саме у паперовій формі. Наприклад, такими документами можуть бути свідоцтво про реєстрацію фінансової установи, довідка про взяття на облік юридичної особи (лізингодавця) тощо. Також ми рекомендуємо подавати електронну копію оригінального документа (на паперовому носії), засвідчивши її кваліфікованим електронним підписом.
  • Важливо пам’ятати: щоб внести або змінити інформацію у Державному реєстрі фінансових установ (Реєстр), обов’язково потрібно попередньо подати реєстраційну картку через комплексну інформаційну систему Національного банку (КІС НБУ). Національний банк зможе внести зміни до Реєстру, якщо отримає реєстраційну картку та супровідні документи. Ми рекомендуємо подавати супровідні документи у електронній формі.
  • Крім цього, зауважте, що інформація про договори перестрахування, укладені зі страховиками (перестраховиками) нерезидентами, подається у форматі Microsoft Excel разом з супровідним листом на електронну поштову скриньку Національного банку України – nbu@bank.gov.ua.
    Супровідний лист повинен бути адресований Національному банку та містити такі реквізити: назву страховика, код ЄДРПОУ, дату, посаду, П.І.Б. та КЕП уповноваженої особи.

 

 

Ми закликаємо небанківські фінансові установи та інших заявників подавати документи у електронній формі. В умовах поширення коронавірусної хвороби COVID-19 це зручний спосіб, що дає можливість уникнути ризиків для вашого здоров’я.

Ваші кроки, щоб подати документи в електронній формі до НБУ

Ваші кроки, щоб подати документи в електронній формі до НБУ

Крок 1

Створіть електронний документ або електронну копію паперового документа. Накладіть КЕП (кваліфікований електронний підпис).

Крок 2

Надішліть підписаний документ електронною поштою на адресу nbu@bank.gov.ua.

Крок 3

Очікуйте підтвердження від НБУ про отримання листа.

Корисні матеріали

Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом (КЕП): інструкція для учасників ринку
Переглянути Завантажити
Як переконатися, що ви правильно підписали документ кваліфікованим електронним підписом (КЕП): інструкція для учасників ринку
Переглянути Завантажити
Питання-відповіді щодо роботи з КІС НБУ
Переглянути Завантажити
Рекомендації щодо правил добровільного страхування
Переглянути Завантажити